Hi3g

Brugernes karakterer
 
1.7 (1)

Landkort

Kommentarer og anbefalinger

Gennemsnitskarakter fra: 1 bruger(e)

Gennemsnitskarakter 
 
1.7
Løn 
 
2.0
Goder og gaver 
 
1.0
Stemning på arbejdspladsen 
 
2.0
Karrieremuligheder 
 
1.0
Chefen 
 
1.0
Kollegaer 
 
4.0
Arbejdsforhold 
 
1.0
Afgiv karakterer (5 stjerner er bedst)
Løn*  
Hvor tilfreds er/var du med lønnen?
Goder og gaver*  
Hvor tilfreds var du med evt. goder og gaver givet af din virksomhed?
Stemning på arbejdspladsen*  
Hvordan var stemningen på arbejdspladsen?
Karrieremuligheder*  
Hvor tilfreds var du med karrieremulighederne i virksomheden?
Chefen*  
Hvor tilfreds var du med din chef?
Kollegaer*  
Hvor tilfreds var du med dine kollegaer?
Arbejdsforhold*  
Hvor tilfreds var du med arbejdsforholdene i virksomheden?
Bedømmelse
Aktualitet
 Ja
 Nej
Hvordan kan virksomheden blive bedre?
 
Hi3g 2012-09-07 17:55:20 Eliassen
Gennemsnitskarakter 
 
1.7
Løn 
 
2.0
Goder og gaver 
 
1.0
Stemning på arbejdspladsen 
 
2.0
Karrieremuligheder 
 
1.0
Chefen 
 
1.0
Kollegaer 
 
4.0
Arbejdsforhold 
 
1.0


Anmeldt af Anonymous    07. September 2012

Jeg sad i Kundeservice og salgafdelling. Min introdution til virksomheden var super god, det var begrænses hvad vi lærte og det erfarede vi hurtigt så snart vi kom på telefonerne, men selve introduktionen var ret så god, men lønmodellen blev lavet om efter man var blevet ansat, hvor de ligepludselig lavede om på provisions planen sådan så den ikke længere var induviduel, men gruppeberegnet og det gjorde jeg mistede rundt regnet 4000 kr. om måneden. Der blev også lagt op til en såkaldt "Nice - bonus" som var en "tilfældig" samtale der blev rated og der kunne man så få 1000 oveni lønnen, men der blev hver måned udtråkket et meget uheldigt kald så den bonus fik man aldrig.

Men der hvor jeg stod af, det var at man finde sig i at virksomhedens sælgere i butikkerne blev indtroduceret i at snyde kunderne groft, fordi at man manglede abbonnementer så de kunne sælge iphones, det vil sige, at hvis en kunde kom ned i butikken, kunne kunden gå med 3-4 abbonnementer uden vedkommende var klar over det og kun regnede med et køb. Dette problem var ca. hver 10 opkald i kundeservice og sælgerne blev ikke sat til regnskab for svindlen, da det var i virksomhedens interesse, da det kun er de færreste der tjekker deres pbs. Det er det største svindler firma i DK uden tvivl. Dette kunne jeg ikke stå model til og derrfor stoppede jeg.

Aldrig nogensinde få et job hos 3

 

Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder